Εγχειρίδιο Δημιουργού

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να πουλήσεις τη δουλειά σου online

Tip of the day: Μείνε σε επαφή με τον πελάτη σου!
4 λεπτά ανάγνωσης
Tip of the day: Μείνε σε επαφή με τον πελάτη σου!
 Στην ειδοποίηση παραγγελιών (η αρχή των πάντων!)

Το πολυπόθητο email μιας νέας παραγγελίας είναι μια σπουδαία στιγμή, γι’αυτό και -όπως όλες οι σπουδαίες στιγμές-καθορίζεται από το timing! Μην αμελείς, έτσι, ποτέ να ελέγχεις το email σου αλλά και το jamjar store σου αρκετές φορές μέσα στην ημέρα. Αποτελεί το πρωταρχικό στοιχείο της καλής εικόνας σου, αφού δείχνει συνέπεια και επαγγελματισμό. Θα σου προτείναμε να ελέγχεις και στο φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία, αλλά και τα διαφημιστικά για να βεβαιωθείς ότι δεν έχει καταχωρηθεί εκεί η ειδοποίηση για παραγγελία.

Καθυστέρησες να δεις το μήνυμα που σου στείλαμε ή την πώλησή σου μέσα στο store σου; 

Καθώς το jamjar αναλαμβάνει να σε ειδοποιεί από την πρώτη κιόλας ημέρα καθυστερημένης παραγγελίας, αυτό που έχεις να κάνεις, όταν λάβεις κάτι αντίστοιχο, είναι να ενημερώσεις απευθείας τον πελάτη σου ευγενικά για την αλλαγή στην ημερομηνία της εκτιμώμενης παραλαβής από αυτόν. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για τον πελάτη από το να περιμένει την παραγγελία του και να μην γνωρίζει πώς να την αναζητήσει. Αντιθέτως, η ειλικρίνεια πάντα είναι εκτιμητέα! 

Στη διαδικασία δημιουργίας του προϊόντος

Οι δημιουργίες σου είναι μοναδικές και αποτελούν την καλύτερη εκπροσώπηση της προσωπικότητάς σου σαν καλλιτέχνη-δημιουργό. 

Πρώτη προτεραιότητά σου, θα πρέπει να είναι η ασφαλής και όμορφη συσκευασία του ξεχωριστού αυτού προϊόντος σου, που θα χαρίσει στον πελάτη σου, όταν θα παραλάβει το δέμα του, αυτό ακριβώς που υπόσχεται το jamjar: στιγμές χαράς και ενθουσιασμού! Να ξέρεις πως αυτή η «εξ αποστάσεως επαφή» με τον πελάτη σου είναι άκρως ουσιαστική. 

Επίσης, ποτέ να μην υποτιμάς τη δυνατότητα που σου δίνει το jamjar να μιλήσεις με τον πελάτη σου. Είναι πολύ σημαντικό να του δώσεις να καταλάβει πως δε βρίσκεται σε μια αχανή και απρόσωπη πλατφόρμα προϊόντων, αλλά σε ένα φιλικό μαγαζί δημιουργού, ο οποίος τον γνωρίζει και βρίσκεται ανά πάσα στιγμή δίπλα του να τον ενημερώνει. Εάν για παράδειγμα, δεν διαθέτεις το προϊόν που σου ζητήθηκε, ή το υλικό σου εξαντλήθηκε, μην χάσεις χρόνο να επικοινωνήσεις πρώτα με εμάς. Πάρε την κατάσταση στα χέρια σου και πρότεινε απευθείας στον πελάτη σου μια εναλλακτική. Εάν ο πελάτης σου έχει αμελήσει να σε ενημερώσει για μια σημαντική πληροφορία που αφορά στην παραγγελία του, πάρε το θάρρος να επικοινωνήσεις πρώτος μαζί του.


Στην αποστολή του δέματος

Μέσα από τον αριθμό αποστολής που διαθέτεις για την κάθε παραγγελία σου, μπορείς ανά πάσα στιγμή να γνωρίζεις πού βρίσκεται το δέμα σου. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να παρακολουθείς, εκτός των άλλων, την ανταπόκριση του πελάτη στην παραγγελία του. 

Εάν έχει καθυστερήσει να παραλάβει, μπορείς να τον ρωτήσεις (πάντα ευγενικά και διακριτικά) αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παράδοση και αν μπορείς να βοηθήσεις με κάποιον τρόπο εσύ (επικοινωνώντας με τη μεταφορική ή με εμάς για να σε εξυπηρετήσουμε). Εάν επέλεξε να σου επιτρέψει ως απαράδοτη την παραγγελία του, είναι χρήσιμο να διερευνήσεις τους λόγους της απόφασης αυτής, επικοινωνώντας με τον πελάτη σου. Σίγουρα θα αποκομίσεις πολύ διαφωτιστικές πληροφορίες που θα σε κάνουν καλύτερο πωλητή.


Στις αλλαγές και επιστροφές προϊόντων

Όλες οι διαδικασίες των αλλαγών και των επιστροφών των jamjar προϊόντων, είναι αναρτημένες στο Help Center του jamjar.  Σου δίνει μια πολύ μεγάλη δύναμη το να πληροφορείς τους πελάτες και να χειρίζεσαι ο ίδιος τις καταστάσεις αυτές, καθώς με αυτόν τον τρόπο, δίνεις στον πελάτη σου να καταλάβει πως δεν είσαι μονάχα ένας δημιουργός προϊόντων, αλλά αποτελείς ζωτικό κομμάτι μιας ενεργούς πλατφόρμας όπου όλα είναι αλληλένδετα και άμεσα! Δε χρειάζεται να βάλεις τον πελάτη σου στον κόπο να επικοινωνήσει και με το customer service, αυτό πιθανώς θα του δημιουργήσει σύγχυση. Δείξε του ότι κατέχεις τη διαδικασία, καθοδήγησέ τον άμεσα και πρακτικά για το τι πρέπει να κάνει και πώς θα πρέπει να απευθυνθεί σε εμάς, όταν προβλέπεται. Όλα θα γίνουν πολύ πιο γρήγορα και ευχάριστα για τον πελάτη σου, αλλά και για εσένα, αφού πρώτος θα έχεις τον απόλυτο έλεγχο των επιστροφών και των αλλαγών σου και θα αποκτήσεις την αμέριστη εμπιστοσύνη του πελάτη σου. Ποιός δεν θέλει να επιστρέφει σε ένα ασφαλές περιβάλλον όπου του δίνονται οι λύσεις για τα πάντα αβίαστα;

Στις αξιολογήσεις

Η αξιολόγηση αποτελεί την αντίστροφη περίπτωση επικοινωνίας δημιουργού και πελάτη, όπου ο δεύτερος επικοινωνεί πρώτος και μοιράζεται την εντύπωσή/ τη γνώμη του για ένα προϊόν. Αυτό όμως δε σημαίνει πως η επικοινωνία αυτή είναι απαραίτητα μονόδρομη. Παρόλο που δεν προβλέπεται ακόμα δημόσια απάντηση σε μια αξιολόγηση πελάτη, αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει κάλλιστα μια ακόμα καλύτερη και πιο ουσιαστική ευκαιρία για πιο προσωπική επικοινωνία μαζί του. Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενη δημοσίευση, ακόμα και οι αρνητικές βαθμολογίες αποτελούν  ένα έναυσμα για αυτοβελτίωση και εξέλιξη.  Εδώ όμως, θα αναφερθούμε στις θετικές κριτικές. Εκμεταλλεύσου την καλή εντύπωση που έχεις αφήσει στον πελάτη σου, έτσι ώστε να χτίσεις μια σχέση οικειότητας μαζί του και να τον ξαναφέρεις στο jamjar store σου!

 

 

 

Δημοσιεύτηκε από
Logo square
Jamjar
26 Οκτωβρίου 2020