Εγχειρίδιο Δημιουργού

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να πουλήσεις τη δουλειά σου online

Έχεις επιλέξει τις σωστές ετικέτες για τα προϊόντα σου;
5 λεπτά ανάγνωσης
Έχεις επιλέξει τις σωστές ετικέτες για τα προϊόντα σου;
Πέραν του σωστού τίτλου και της αναλυτικής περιγραφής που πρέπει να συνοδεύει κάθε ανάρτησή σου (listing), πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας που καθορίζει το αν ένα προϊόν θα έχει τελικά πωλήσεις είναι οι ετικέτες του. Και αυτό γιατί χωρίς αυτές ο πελάτης έχει σημαντικά λιγότερες πιθανότητες να ανακαλύψει μια δημιουργία σου ανάμεσα στις χιλιάδες άλλες που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα του jamjar. 

Τί είναι, όμως, οι ετικέτες ή αλλιώς tags ή αλλιώς λέξεις-κλειδιά;

Είναι οι λέξεις εκείνες που χαρακτηρίζουν ένα προϊόν και που ο πελάτης είναι πιθανόν να χρησιμοποιήσει σε μια αναζήτησή του εντός jamjar, πληκτρολογώντας τις στο πεδίο της αναζήτησης, ή εκτός jamjar π.χ. σε δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης όπως αυτή της Google – για να βρει αυτό και άλλα παρόμοια προϊόντα. Είναι λέξεις που βοηθούν το προϊόν να ενταχθεί σε γενικότερες ή ειδικότερες κατηγορίες/ομάδες προϊόντων και έτσι, να εμφανιστεί στα ανάλογα αποτελέσματα. Για να δώσουμε ένα παράδειγμα και αν σχεδιάζεις σκουλαρίκια σημαντικές λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με το προϊόν και το χαρακτηρίζουν όσον αφορά στο είδος, το υλικό, το μήκος είναι λέξεις όπως κρίκοι, κρεμαστά, καρφωτά, ασημένια, κοντά, μακριά κ.ο.κ.

Πώς επιλέγω λέξεις κλειδιά στο jamjar;

Η επιλογή των σωστών λέξεων είναι σημαντικότατο μέρος του λεγόμενου SEO – Search Engine Optimization – της πρακτικής δηλαδή εκείνης που σκοπό έχει να βοηθήσει σελίδες και προϊόντα να εμφανιστούν ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Για αυτό και πρέπει να επιλέγεις πολύ προσεκτικά τις ετικέτες των προϊόντων σου.

Εμείς σου προτείνουμε να ακολουθείς τα παρακάτω βήματα:

 
1.       Φρόντισε να κάνεις μια επιλογή από κάθε προτεινόμενο φίλτρο της κατηγορίας: Στο jamjar σου προτείνουμε εμείς κάποιες λέξεις κλειδιά έμμεσα και μέσα από τα φίλτρα που έχουμε ανά κατηγορία. Χαρακτηρίζοντας, δηλαδή, το κολιέ σου στο φίλτρο ‘Είδος’ ως τσόκερ αυτόματα ορίζεις τη λέξη 'τσόκερ' ως μία από τις ετικέτες του. Είναι πολύ σημαντικό να κάνεις μια επιλογή σε κάθε φίλτρο, καθώς τα φίλτρα και οι αντίστοιχες λέξεις -κλειδιά έχουν προκύψει από δική μας μελέτη της κατηγορίας στη Google αλλά και εντός jamjar και έτσι, σίγουρα πρόκειται για keywords που πρέπει να έχουν τα προϊόντα σου για να τα βρουν οι πελάτες εντός και εκτός πλατφόρμας. Γενικώς, οι πελάτες αναζητούν προϊόντα με βάση το είδος, το υλικό, το μέγεθος, το μήκος, την περίσταση κ.ο.κ. και έτσι, θα πρέπει για κάθε φίλτρο το προϊόν σου να απαντά με μια επιλογή = λέξη κλειδί.
 
2.       Πρόσθεσε 5 ακόμη λέξεις – κλειδιά: εκτός από τα φίλτρα που έχουμε διαθέσιμα ανά κατηγορία μπορείς να προσθέσεις ακόμη 5 λέξεις κλειδιά της επιλογής σου. Όπως θα δεις και πληκτρολογώντας τους πρώτους χαρακτήρες στο σχετικό πεδίο στη φόρμα ανάρτησης προϊόντος, το jamjar σου προτείνει επιπρόσθετα και άλλες λέξεις κλειδιά που θεωρούμε ουσιαστικές και βοηθητικές σε μια πιθανή αναζήτηση. Παρόλα αυτά,  μπορείς να προσθέσεις και νέες λέξεις - κλειδιά της επιλογής σου. Η ομάδα περιεχομένου του jamjar θα τις ελέγξει και αν εξυπηρετούν το σκοπό τους θα τις εγκρίνει και θα εμφανιστούν στη σελίδα του προϊόντος.

Πώς να βρεις τις σωστές ετικέτες, αν θέλεις να προσθέσεις και άλλες;

Για να σιγουρευτείς πως οι λέξεις – κλειδιά που έχεις διαλέξει έχουν νόημα και μπορούν να βοηθήσουν το χρήστη μέσα και έξω από το jamjar να εντοπίσει το προϊόν σου, προτείνουμε:



Τι λάθη να αποφύγεις:

Το να βρίσκεις τις σωστές λέξεις - κλειδά που θα οδηγούν όλο και περισσότερους επισκέπτες στα προϊόντα σου θέλει μελέτη και εξάσκηση! Σιγά σιγά, όμως, και με την ενασχόλησή σου θα γίνεται μια ολοένα και πιο εύκολη αλλά και αποτελεσματική διαδικασία!

Καλή δουλειά και καλές πωλήσεις!
Δημοσιεύτηκε από
Logo square
Jamjar
22 Απριλίου 2021