Εγχειρίδιο Δημιουργού

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να πουλήσεις τη δουλειά σου online

Τips από την Playful Sense για social media photos & posts!
5 λεπτά ανάγνωσης
Τips από την Playful Sense για social media photos & posts!

Η Playful Sense (κατά κόσμον Bικτώρια Μπούκουρα, δημιουργός του επιτυχημένου brand!) μοιράζεται τα μυστικά της επιτυχίας της συλλέγοντας για εμάς χρήσιμες πληροφορίες & tips για τη φωτογράφιση των προϊόντων των jamjar stores σας αλλά και τη χρήση των social media!


1.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στόχος: Προβολή του προϊόντος. Πώς θα το καταφέρω;


-Aπαραίτητο στοιχείο: Καλός φωτισμός & ποιότητα φωτογραφίας.
Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να σκέφτομαι πάντα με γνώμονα τον καλό φωτισμό. Είτε τον φυσικό (βοηθάει η συννεφιά ώστε να μην έχεις τόσο πολύ τον σκληρό φωτισμό του ήλιου που χαλάνε τα πραγματικά χρώματα του προϊόντος συνήθως, ειδικά αν πρόκειται για κοσμήματα). Επίσης, υπάρχουν φυσικά και βοηθητικά ‘’εργαλεία’’ όπως είναι οι ανακλαστήρες, τα flash κτλ. 
Αν θέλουμε να κάνουμε μια φωτογράφιση για να χρησιμοποιήσουμε σε πλατφόρμα eshop καλό είναι να την βγάλουμε με κάμερα όχι με το κινητό. Υπάρχουν πολλές entry κάμερες σε λογικές τιμές, αν έχεις σκοπό όντως να ασχοληθείς με το κομμάτι αυτό. Η φωτογραφία αποτελεί πολύ σημαντικό μέρος για την προώθηση του brand μας, αφού είναι η βιτρίνα για όλους εμάς που δεν έχουμε φυσικά καταστήματα.

Τί άλλο θα χρειαστώ;

-Εργαλεία για επεξεργασία φωτογραφίας
  1. photoshop
  2. lightroom
  3. pxlr
  4. vsco
Υπάρχουν αρκετά προγράμματα που βοηθούν στην επεξεργασία των φωτογραφιών μας. Μπορούμε να βρούμε free στο Internet tutorial με οδηγίες χρήσης πχ. youtube ή να αγοράσουμε κάποιο οικονομικό online course. Υπάρχουν αντίστοιχα και κάποια online εργαλεία που μπορούμε εύκολα να βάλουμε φίλτρα στις φωτογραφίες μας, καθώς και να διορθώσουμε χρώματα, φωτεινότητα κτλ.


2. SOCIAL MEDIA/BRANDING

Πρωτίστως, θα πρέπει να σκεφτούμε:

Τί θα χρειαστώ;

-Πλάνο για μήνα ή κ χρόνο (google sheet, excel ή ό,τι άλλο μας εξυπηρετεί)
Βοηθάει αν θέλουμε να μην ξεφεύγουμε και να είμαστε συνεπείς με τις δημοσιεύσεις, να διατηρούμε ένα πλάνο για μήνα κυρίως. Αν έχεις χρόνο και θέλεις να συντονίσεις την στρατηγική σου, μπορείς να κάνεις σημειώσεις φτιάχνοντας και για όλο το χρόνο. Εδώ πρέπει να προσέξουμε ότι διανύουμε μια πολύ αβέβαιη και ρευστή περίοδο, συμβαίνουν συνεχώς δυσάρεστα γεγονότα, τα οποία επηρεάζουν την ψυχολογία μας καθώς και των πελατών μας. Οπότε δεν μπορούμε να ανεβάζουμε πράγματα ανεξάρτητα από αυτό, δηλαδή όταν γίνονται καταστροφικοί πόλεμοι, φωτιές θα πρέπει να το λάβεις υπόψη σου και να αλλάξεις ενδεχομένως το υπάρχον πλάνο σου.
*Το πλάνο έχει να κάνει όχι με το post που θα βάλεις, αλλά με το τι θέλεις να πεις πχ. "25/11 ξεκινάω να προωθώ τα γούρια μου". Είναι ένα εργαλείο για να χτίσεις τη στρατηγική σου!

Tί εργαλεία που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να φτιάξω πλάνο για τα post μου:

-Διαχείριση social 


-Εφαρμογές για ωραία stories / post 

Σημαντικό στα social είναι η δημιουργία περιεχομένου μέσω stories/posts. Για να το πετύχουμε αυτό υπάρχουν εφαρμογές που μας βοηθούν όπως:
  1. Unfold
  2. Artstory
  3. Hype Type
  4. Canva
*Φυσικά υπάρχουν και πάρα πολλές άλλες, εξίσου βοηθητικές.Βρες αυτή που σου ταιριάζει!

Tips:

Bικτώρια Μπούκουρα, Playful Sense.

Δημοσιεύτηκε από
Logo square
Jamjar
25 Μαΐου 2022